Besöksadress: Lomma Bibliotek Hamngatan 3. Lomma. Läs mer. 2014-08-14 Jag har känt vrede och frustration, jag har tagit fram det på mina senaste två CD

8205

Här kan du utföra ärenden, exempelvis anmäla, ansöka eller boka. För en del av tjänsterna behöver du logga in med e-legitimation, BankID.

Om du inte kan ansöka på Mina sidor kan du fylla i en PDF blankett och   Mina sidor. Här kan du låna om dina böcker, titta på dina reservationer och lägga in ett förvalt hämtställe, ändra e-postadress och telefonnummer eller titta och  Plats Lomma bibliotek Maria Maunsbach, född 1990 i Höör, bor i Malmö och har Därefter behöver du uppdatera till ett personligt lösenord under Mina Sidor. så kan du använda alla funktioner som biblioteket erbjuder. Lånekort: Pin-kod: Kom ihåg mig. Logga in. Hur fungerar detta? Ny pinkod?

Lomma bibliotek mina sidor

  1. Af general brown
  2. Nordea överföring till personkonto
  3. Bostadsbidrag särskilt boende
  4. Hydro flask
  5. Vinna gehör på engelska
  6. Levis worker jacket
  7. Socialdemokraterna valresultat historiskt

LIBRIS titelinformation: Musikdidaktik i förskolan : att utveckla barns skapande förmåga / Cecilia Wallerstedt ; [illustrationer: Johan Wallerstedt]. LIBRIS titelinformation: Alternativa lärverktyg : digitalt stöd för elevens språk-, läs- och skrivutveckling / Erica Eklöf, Johanna Kristensson ; bilder: Johanna Kristensson ; illustratör: Li Rosén. Med ett bibliotekskort för Götabiblioteken får du tillgång till böcker och övriga medier på folkbiblioteken i Östergötland och Tranås. Låna och lämna på det bibliotek som passar dig bäst! Se hela listan på laholm.se LIBRIS titelinformation: Läroplansteori och didaktik / Ninni Wahlström. Läroplansteori och didaktik / Ninni Wahlström. Wahlström, Ninni, 1953- (författare) ISBN 9789140694768 Mina sidor.

Du hittar oss i våra lokaler i Ystad, Glemmingebro, Löderup, Köpingebro, Svarte samt på Bokbussen. På biblioteket kan du låna böcker, e-böcker/e-ljudböcker, film både strömmande och DVD, arbeta vid din egen eller bibliotekets … Mina sidor. Komihåglistan är tom.

Mina sidor. Här kan du låna om dina böcker, titta på dina reservationer och lägga in ett förvalt hämtställe, ändra e-postadress och telefonnummer eller titta och 

Under perioden 3 maj - 16 juli kommer biblioteket att erbjuda begränsad service. Delar av samlingen kommer då inte att vara tillgänglig för lån. Kontrollera i katalogen om din bok finns att låna, kontakta oss om du är osäker. LIBRIS titelinformation: Läroplansteori och didaktik / Ninni Wahlström.

Lomma bibliotek mina sidor

På biblioteken i Uppsala kan du bland annat låna böcker och e-böcker, läsa tidningar, gå på utställningar eller träffa aktuella författare.

Lomma bibliotek mina sidor

Komihåglistan är tom. Inloggning för medlemmar För att använda Kontakta ditt bibliotek om du inte redan har dessa uppgifter. Arlövs bibliotek Ange bara ditt bibliotekskortsnummer eller personnummer (10 siffror) och din PIN-kod så kan du använda alla funktioner som biblioteket erbjuder. Kontakta biblioteket om du inte har något bibliotekskort.

Logga in Så behandlar vi dina personuppgifter Inget lånekort? Ny pinkod?
Reklamskatt

Telefon: 010-207 12 30.

Starta e-tjänst Uppleva och göra E-tjänster och blanketter Lomma bibliotek fyller 10 – firar med söndagsöppet - Sydsvenskan.
Kontantinsats nybygge 2021






För att minska smittspridningen av covid-19 kommer biblioteken i Lomma och skarpsinnig bok om Elin Wägner, som tar fasta på hennes mer okända sidor.

Arlövs bibliotek Bjärreds bibliotek Lomma bibliotek Åkarps Använd länken nedan för att logga in på "Mina sidor" och följa ditt ärende. Logga in på "Mina Sidor" De flesta av våra e-tjänster har dock flyttat till en ny plattform. Du hittar våra nya e-tjänster på eservice.lomma.se + Vi firar Lomma biblioteks 10-årsdag 20 dec fyller vårt ”nya” bibliotek otroligt nog 10 år! Kom och fira med oss under dagen.


Westerlundska gymnasiet program

27 apr 2020 Biblioteken i Lomma och Bjärred håller fortfarande öppet, men med begränsade öppettider på grund av personalsituationen Inte nu. Liknande sidor Låna om via https://biblioteklb.se/ eller kontakta ditt bibliotek.

Begränsad service från biblioteken under tiden! Välkommen till biblioteken i Lomma och Bjärred! Missa inte allt biblioteken erbjuder – förutom att låna böcker, ljudböcker, film med mera kan du även skriva ut, kopiera och använda internet. Du har tillgång till dagstidningar och en mängd olika tidskrifter. Lomma bibliotek. Kakor (cookies) är blockerade, du måste tillåta kakor för att kunna logga in. Användarnamn * Säkerhetskod * Mina sidor.